"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

بسم الله الرحمن الرحیم

عنوان این پست اصلا واقعی نیست ...

برای وصال کاری نمیکنم...اشکمم که همیشه فوران میکرد داره خشک میشه...قلبم داره قسی میشه...وایییی برمن...

لعنت به من و این دنیا...

حقا که دنیا جز لهو ولعب نیست...نمیدونم چرا با اینکه ایمان دارم به فانی بودن و پست بودن این دنیا بازهم نفس سرکشم انقدر میتازه؟!

چرا دنبال رضایت و حرف آدم هام؟چرا تو ذهنم آدم ها رو قضاوت میکنم؟چرا محیط اطرافم که غرق شدن دردنیا و متعلقاتش انقدر رو من اثر گذاشته؟چرا ماه رجب اومدو رفت شعبان هم به نیمه رسیده و من هنوز نشستم با خدا یک کلوم حرف بزنم چه برسه به اعمال.منی که مناجات شعبانیه مونس همیشگیم بود تو ماه شعبان فقط یه بار تونستم بخونم!!!!

چرا دارم گند میزنم به ابدیتم؟😭😭

عمرم داره تلف میشه و هیچ کاری نکردم:((

 

الهی من بمیرم که چون منی شده مانع ظهورباشکوهتون

این مایه ننگ رو آدمش کنید لطفا🙏

.

.

.

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۴
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی