"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

رأفت در آستان تو تفسیر میشود

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

داستان های عجیبی از میزان مهربانی و رأفت شما شنیده ام

از داستان تهمت هایی که به شما زدند و خیانت هاوجسارت هایی که کردند ولی شما مظلومانه تر از پدرمان علی ع  مواد غذایی به صورت شبانه و مخفیانه برایشان آن هم کسانی که بنی هاشم بودند( ودرد اینجاست)میفرستادید ... حالا بماند چرا!

از داستان نهایت غریبی تان ولی غریب نوازی بدون وصفتان

از داستان آن حرزی که مانع ورود گناهکار به حرمتان شود و رأفت شما نگذاشت

از داستان آن شاعری که فقط یکبار آن هم در در آخر عمرش برای شما شعر گفت و بعد از 600سال هنوز شعرش در درودیوار حرمتان باقیست

از داستان آن شفاهایی که دادید

از داستان خود من...

داستان رأفت شما و من

داستان دل من و رفاقت امام رضا

وباز منتظر داستان جدیدی هستم از رأفت شما و اون چیزی که خودتون بهتر خبر دارید

دوستتون دارم خودتون بهتر خبر دارید

اخیرا فهمیده م غیاث المستغیثین فقط نام اختصاصی شما و ابی عبدالله است

یا غیاث المستغیثین اغثنی

 

 

+انقدر مدت طولانی ننوشتم یادم رفته از نوشتن.ببخشایید:)

گرچه هیچ وقت نتونستم حرف هامو جوری که دوست دارم و تو دلم هست تبدیل به نوشته کنم.:(

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۶
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
آمین

تو فقط بنویس دخترجان ،نگران قشنگی و زشتی نوشتنت نباش سید بانو⁦^_^⁩

پاسخ:
تو عزیز دلمی ^_^
الهی همیشه رفیق بمونیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی