"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

این روزهای عتیق الحسین علیه السلام

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ب.ظ

بسم رب الحسین علیه السلام

این روزها به اندازه کل زمان شاغل شدنم سرم شلوغه ودرگیرم کلی نامه باید جواب بدم آمارهای این ماهم همش مونده بازدید بازگشایی کلی مدرسه باید برم و باید بکوب بخونم برای آزمونی که از آنچه فکر میکنم بهم نزدیکتره

یه قضیه خیلی مهم دیگه هم هست که کلی انرژی میبره و بماند

حال روحی مم که سر قضایایی همش درنوسانه

واوج این درگیری ها دقیقا از یکم محرم شروع شده و هنوز ننشستم و خلوت کنم با خودم و خدا و ارباب دوعالم...

هنوز نتونستم تو دلم یه حسینیه برپاکنم و دست دلم رو بدم به حضرت ابی عبدالله و سوار بر کشتی نجات حرکت کنم به سمت حضرت الله...

الهی بحق الحسین ما رو بی توفیق نکن حسین رو از ما نگیر ما جز حسین ات راهی نزدیک تر برای رسیدن به تو نداریم 

اللهم اجعل محیای محیا محمدوآل محمد ومماتی محمدوآل محمد

.

.

‌.

اگر دوست داشتید اگر تونستید و یادتون بودتوی خلوت هاتون توی روضه هاتون  لطفا برای حدیثه سادات دعا کنید رفقا!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۳
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۲)

سلام

معلم شدی بانو؟

 

 

پاسخ:
سلام علیک و رحمت الله
نه عزیزم تو مرکز جامع خدمات سلامت کارشناس ناظرم
فقط یه صحبتی در رابطه با عید غدیر گذشته باهت دارم که میگم :)

به سلامتی بانو...

 

در خدمتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی