"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

ممنونم

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی حالم به لطفت خوب میشه روم میشه باهات حرف بزنم روم میشه بگم من چقد دوستت دارم روم میشه کاری کنم فقطططط به خاطر تو...

امروز فقط به خاطر تو دارم این کارارو میکنم قبول کن مهربووون خدای من.

قبول کن که محتاجم به کاری کردن و قبول شدن 

راستی مداحی همش اسم امام حسن رو می‌آورد منم که امام حسنی 

یه کاری میکنیم که حتما قبول بشه و بیشتر تر خوشحال و راضی باشی من کارای امروز رو ثوابش رو تقدیم میکنم به حضرت امام حسن ...

اینطوری بهتره اینطوره اگر ناخالصی هم باشه خالص شده به تو میرسه

ممنونم هم به خاطر حالم هم به خاطر امام حسن هم به خاطر همه چیز

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۰
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۳)

سلام سلام خیلییییییی وبلاگ خوب و جذابی دااااااارید میخواستم ازتون تشکر کنم که خستگیتون دربره 

اگه امکان داره من یه سایتی رو میخوام معرفی کنم که شاید بدردتون بخوره چون خودم همیشه گوشیهامو ازاین سایت خرید میکنم و کلی از خدماتشون راضی بودم

mariatell.com

من اصعد الی الله خالص عبادته، انزل الله له افضل مصلحته...

حدیث حضرت زهراست: اگر کسی عبادتش رو خالص برای خدا بفرسته (اصعد یعنی بره بالا عملش) خداوند برای او بهترین خیر و صلاحش رو نازل می‌کنه.

یعنی تو خالص کار کن، بهترین نتیجه ممکن رو می  بینی.

 

همه چالش های زندگی ما بر سر اخلاصه...

اخلاص رو باید تمرین کنیم...

یه خلوت سری و درونی با خدا، تو دل شلوغی ها و اتفاق ها و همه عالم کثرت...

 

پاسخ:
و خالص بودن چقدر چشم و دل سیر بودن میخواد 
سیر بودن از دیده شدن و نبودن عقده های ...
سیر بودن نه به این معنی که به اندازه کافی توسط آدم ها دیده شده باشه به این معنی که روح سالم و عزتمندی داره و  خوش و بد اومدن مردم دربرابر کار درست خوشحال و ناراحتش نمی‌کنه
به این معنی که الیس الله یکاف عبده؟
و چقدر سخته این برای چون من...منی که تنهایی هام کار دستم داده و با دیده شدن گاهی دردهام تسکین پیدامیکنه
که امام صادق هم میفرمایند:حفظ خلوص در عمل از خود آن عمل دشوارتر است وعمل خالص این است که تو نخواهی کسی جز خدای عزوجل به خاطرآن از تو تشکر کند
و الحمدلله که اهل بیتی داریم که جبران میکنند این ناخالصی هارو که دلسوز ترازپدری مهربان لحظه ای رهامون نمیکنند.

اره واقعا سخته... خصوصا نگه داشتن اخلاص! بازم سخته....

ولی اگه کسی شیرینی دیده شدن توسط خدا رو ببینه و توجه کنه، خیلی حالش بهتر میشه.

وای که یه زمانی چقدر تلاش میکردم برای تعالی روح خودم. برای دیدن این نکاه های خدا...

الان که دیگه....

باید دوباره شروع کنم...

پاسخ:
به قول استاد پناهیان نقل به مضمون رابطه ی یه دختر و پسر جوان که تازه بهم رسیدن رو تصور کنید چقدر شعف و حال خوب و شیرینی!
اونوقت شیرینی عبد و مولا مخلوق و خالق اصلا قابل مقایسه با این شیرینی ها نیست...
مشکل همینجاست که نچشیدیم این حلاوت رو و خودمون و اعمالمون رو برای شیرینی های زودگذر و کم عمق صرف میکنیم.
برای همین تا این شیرینی های دنیایی قطع بشن و تلخی های مدام سراغمون بیان بهم میریزیم.
.
.
.
باید دوباره شروع کنیم
آن شاالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی