"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

پر حرفی

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۰۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

نمی‌دونم چرا با وجود این همه مرگی که در روز خبرهاشو میشنویم و اکثریت جوان هارو شامل میشه

ککمون هم نمیگزنه یه لحظه هم به این فکر نمی‌کنیم ما هم یک موجود ابدی نیستیم و ممکنه همین امروز یا فردا به خیل اموات بپیوندیم

اما همچنان درگیر دنیا و دنیا و دنیاییم

همین دنیایی که درنظر حضرت بابا بی ارزش تر از آب بینی گوسفنده!

خجالت میکشم از شیعه بودن که فقط نامش رو یدک میکشم

الهی هب لی کمال الانقطاع آلیک

+عید بود یکی از خوبی های عید اینه متذکر میشه که آی حدیثه سادات آقایی هم هست ... آقایی که لحظه ای تورو از یاد نمی بره لحظه ای رهات نمیکنه و دلسوز ترازهمه برات دعا میکنه ولی تو بی معرفت مدت هاست فراموشش کردی...لیاقتت همون دنیای پست کمتراز آب بینی گوسفنده!

اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

+ینی انقد کار دارم کار دارم که حد نداره...تا همین هفته پیش که بازدید مدارس و توزیع واکسن آنفولانزا و جلسه و جلسه و...

تازه گل زعفرون هم میرم جمع میکنم درسم میخونم خانه داری هم میکنم!!

انقد این خستگی هارو دوست دارم 

عاشقتم خستگی عاشقتم کمر درد عاشقتم پا درد

فقط نمی‌دونم چرا روز به روز چاق تر میشم و الان همکارام منو لمبه جون صدا میکنن:)

+هیچکدومتونو هنوز نخوندم:((

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۵
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۵)

۰۷ آبان ۹۹ ، ۰۱:۴۸ یک دختر شیعه

وای منم:(

نمیدونم چرا منی که انقدر لاغر بودم، هی دارم روز به روز چاق تر میشم و نمیشه اصلا کنترلش کرد😑😕

پاسخ:
حالا منکه لاغر نبودم از همون ابتدا ولی چاقم نبودم اگر همینجوری پیش بره شاید تبدیل بشم به بشکه!!:(((
اما چاقی شما علتش ازدواجه دخترم😁
آب و هواش بهت ساخته😍
یه مانتو اینترنتی سفارش دادم همون سایزای سابق رو فرستادم بعد گفتم بذار یه بار دیگه اندازه بگیرم دیدم بلههههه همه قسمت ها ۴cmاضافه شده
ای داد ای هوار:((

سلام...

گل زعفرون جمع میکنی؟

کجایی مگه؟

پاسخ:
سلام عزیزم
بلی جمع میکنم اونم به چه سرعت:)
خراسون عزیزم مرکز زعفران ایران😊

به بههههه

کجای خراسانی خانوم؟؟

ما هم تازه خراسان بودیم🤗 منزل مادرشوهر

 

 

 

پاسخ:
بله دیگه از ناف خراسون صدای من رو میشنوی 
حدفاصل صد و اندی کیلومتری مشهد
که خداروشکر ساکن خود مشهدم یه جورایی هستیم
توفیق بزرگیه عروس خراسونی ها شدن قدرشو بدون فرزندم :))))))))

خراسان ما جنوبیه😁 اتفاقا خیلی قدردانم واقعا....

هرگز فکرش هم نمیکردم یه روزی اینهمه مسافت طی کنم برای دیدن خانوادم😁

ولی خداست دیگه، غیر قابل پیش بینیه🤗

پاسخ:
به به خراسان جنوبی ها که دیگه معروفن به خون گرمی
کلا مردم کویر یه صفای خاصی دارن
یه بار که رد میشدی به سمت جنوب خوشحال میشم میزبان قدومتون باشم عزیزم

ممنون عزیززم

 

حلقه ای بر گردنم افکنده دوست

می کشد هر جا که خاطر خواه اوست

 

برای خودم هم غیر قابل تصور بود

ولی خواست خدا بود دیگه😊

پاسخ:
سلامت باشی فرزندم:)
عزییییزم
اتفاقا من مثل شما خیلی ها رو دیدم
چون دانشگاه ما به جای دانش گاه زوج گاه بود و رسالت اصلیش رسوندن افراد بهم بود :)
شیرازی با تهرانی
تهرانی بامشهدی
تبریزی با سبزواری
نیشابوری با مشهدی
بجنوردی با مشهدی
و...
برای همین خیلی برام لذت بخشه و یکسره در حال شیرنی خوردن بودیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی