"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

این الرجبیون؟

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۳۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یادش بخیر یه زمانی اعتکاف میرفتیم و مثل امشب ضجه میزدیم که داره فرصت تموم میشه و دلمون تموم نشده تنگه...

شش رکعت نماز میخوندیم با یاسین و ملک و توحید و از کمرمون دود بلند میشد اما ذره ای احساس خستگی نداشتیم

ومثل فردا ام داوود میخوندیم و با واژه واژه اش عشق میکردیم و میباریدیم

خیلی سال میشه اعتکاف نتونستم برم 

خیلی بی توفیقی ها داره زیاد میشه و خیلی دارم دور میشم میترسم انقد دور بشم که راه برگشت برام خسته کننده بشه و غیر قابل بازگشت

 

+دخترای گلم رفقای عزیزم رجبیون عزیز برای من یادتون نشه دعا کنید تو این روزا و شبا

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۸
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۳)

سلام :)

شما هم ما را یادت باشه لطفا:)

پاسخ:
سلام به روی ماهت :)
چشم به روی چشم

کامنت طفلکم 

پاسخ:
الهی بگردم 
شرمنده ام الان وقت کردم

دشمنت شرمنده عزیزم :)

فکر کردم میخواد تنها و بی پاسخ بمونه :(

پاسخ:
نه عزیزم
تا حالا کامنت بی پاسخ تو وبلاگ من یافت نشده:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی