"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

یا من یعطی الکثیر بالقیل

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

عاشقانه ها تمامی ندارد کل زندگیم رابطه ایست عاشقانه ...

هرچه از دوست رسد نیکوست...تمامی ندارد این رسیدن ها...

مولای رئوفم مولایی که همیشه وقتی به این فکر میکنم که هستید که امام معصومی حجت خدایی فرزند پیامبری هست که اراده کند خودم رو در حرمش میبینم از شعف از احساس: منو این همه خوشبختی محاله ؛میخواهم ذوق مرگ شوم!!

اینکه از نعمت وجودت نتوانسته ام آنطور که باید استفاده کنم باز هم از مهر و رافت شما ذره ای کم نمیکند اینکه با سیاه ترین روی ممکن آمده ام به محضرت و آغوش بازت مرا دربرگرفته یعنی دیگر رافت فقط در آستان تو تفسیر میشود...

راستی آقای رئوف تسبیحی که به وسیله خادم درگاهت به من دادی برای ذکر مادرمان داخل سجاده است و هربار با دیدنش میمیرم و زنده میشوم :)

و از وقتی چای حرم خوردم دیگه چای جای دیگه نمیچسبه:)

 کلیک

کلیک

کلیک

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۸
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۱)

زیارتت قبول...

خیلی دلتنگشونم...

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم 
ان شاالله خیلی زود روزی تون بشه به اتفاق همسر محترم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی