"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

اینستا داغان

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۴۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

آقا ما مجبور شدیم به خاطر یه سری کارها این داغان رو نصب کنیم

و طبق معمول دنبال آدمای مذهبی طور میگشتم برای فالو مخصوصا دخترای هم سن و سال خودم و موفق و مذهبی!

آقا منکه واقعا الان دارم شاخ درمیارم!!!

چی درست کردن این مذهبی های اینستا ؟دارن از ثانیه به ثانیه زندگیشون استوری و پست میذارن و هی عکس از چشم و دست یار و پیسری و دختری و ...

خانومای طلبه هم دارن میترکونن انواع عکس از حاجی و چشم خودشون:)

آقا من تعجب میکنم اینا چجوری زندگی میکنن؟همش دست به گوشی ان خب

حتی تو حرم امام رضا که همش میترسی وقت کم بیاری اینا کلا گوشی به دستن!!

حتی یکی رو فالو دارم ۸تا بچه دارن یعنی ایشونم خیلی فعاله!

آخه چجوری؟مگه داریم؟مگه میشه؟

یه چندتاشو بهتون معرفی کنم بعد نظرتون رو بگید غیبت میشه؟

آخه میخوام بدونم درسته این کارا؟

اگه خوبه ما هم ورود پیدا کنیم:))))

یکم طرفدار داشته باشیم که مدام ازمون خبر میگیرن و قربون صدقه مون میرن و همش تعریف میکنن ازمون... عقده هامون خالی شه والا

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۴
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۳)

۱۴ فروردين ۰۰ ، ۰۴:۱۲ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

من قبول ندارم این کارا رو. شاید امل بحساب بیام، ولی بنظرم بعضی چیزا خصوصیه. باید هم خصوصی باقی بمونه

بعضی چیزا وقتی گفته میشه برکت ازش میره، چشم میخوره، نابود میشه

بعضیامون زدیم جاده خاکی، فکرم میکنیم تو مسیر الی اللهیم!

پاسخ:
نه عزیز من اگه شما امل باشی بنده و کل رفقای اینجا املیم:)
منم ازهمین متعجبم چطور این ها با ریختن جزئی ترین مسائل زندگیشون جلوی چشم بقیه همچنان حالشون خوبه...
من خودم حالم بد میشه اینجوری یه عذاب وجدان میگیرم که خفه ام میکنه

سلام منم با ام شهرآشوب موافقم.

البته اون موردی که ۸ تا بچه داره اگه همونی باشه که منم فالو می‌کنم، بنظرم حضورش خیلی خوبه.

چون اهل چشم و هم چشمی نیست ولی خیلی نوشته‌هاش مفیده و تجربه‌هایی که داره بنظرم هیچکس نداره! مبلغ فرزندآوری محسوب میشه

پاسخ:
اوهوم...
بعضیاشونم واقعا خوبن چون ازصبح تا شب درحال استوری گذاشتن چیزای روزمره و بیخود نیستن هرچند وقت یه مطلب مفید یه نکته آموزنده....
بازاینجور افراد رو آدم دوست داره بیشتر پست و استوری بذارن تا سبک زندگیشون و خوشبختی همراه با یک خانواده بزرگ بیشتر اشنا بشی
۰۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۰۶ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

سلام سادات جانم.خوبی؟ طاعات قبول

من با مروه موافقم :))) [وی حال ندارد مبسوط نظر خودش را بنویسد]

 

 

پاسخ:
سلام عزیز دلم ممنونم..
منم موافقم:))
وی خیلی کم پیداس🤔🤔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی