"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

بابا علی جان!

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین بابای دنیا بابا علی کل عالم !

من بلد نیستم برای بچم لالایی بخونم من براش علی ای همای رحمت میخونم

من فقط ذکر شمارو بلدم توگوش بچم زمزمه کنم تا آروم بگیره...

 

+الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علیه السلام

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۵
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۱)

سلااام

 

خیلی هم عالی 🥰😍

پاسخ:
سلام علیک و رحمت
قربونت عزیزم مامان خانوم خودم😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی