"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

سلام:)

شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وارد پنل میشم کلی ستاره روشن میبینم ...اونم تو این دوره زمونه که وبلاگ و نوشتن از مد افتاده و همه چیز شده عکس و فیلم وسرعت...کمی امیدوارم میشم هنوز قلب اینجا میتپه:))

راستش روم نمیشد پست جدید بذارم

بس که نیومدم اینجا...بی وفایی کردم به رفقایی که الان چندتاشون احتمالامامان شدن  و چندتاشون کلی بهم لطف کردن و کلی دوستشون دارم ببخشید این سادات پرمشغله رو...

این روزها شش دنگ دارم مادری میکنم برای پسری که خدا امانت داده و هدیه ی امام رئوف هست

فک کنم ولی دارم زیاده روی میکنم و شدم پوست استخون:))

البته یه پوست استخون ۶۸کیلویی😂😂

ظاهرا خیلی لاغر شدم و احساس پر بودن بهم دست میده ولی نمیدونم چرا ترازو وزنمو این نشون میده :((

هرروز یه چالش داریم با این «موسی کو تقی» (یادوتونه؟😂)

پسرم رو گاهی میگم موسی کو تقی مامان چون چشای گردالوش و مظلومیتش منو یاد موسی کو تقی میندازه😂

آقا نمیخوام بگم واییی من چقد دارم کار شاقی میکنم و چقد درگیرم و وقت ندارم و خسته و کوفتم چون انقدر مادر هستن که بیشتر از من مادری میکنن بیشتراز من تلاش میکنن اونم نه برای یکی برای چندتا 

اما دختر بی بی تون تواین چندماه خیلی قوی و بزرگتر شده و به قول مامان جونم پیچ و مهره هام سفت شده

یه چالش جدید هم به چالش هام اضافه شده تو آزمون استخدامی قبول شدم و با بچه ای که هنوز ۶ماهش نشده باید برم سر کار...

بااینکه مامان جونم حمایت میکنن حتی خاله مم میتونه بیاد برای نگهداری پسرم و واقعا دلسوزانه و مهربانانه ازش نگهداری میکنند ومحل کارمم خیلی نزدیکه به خونه اما من میخوام مرخصی بدون حقوق هنوز نرفته بگیرم...

نمیخوام از دست بدم این روزهارو حتی یه ثانیه:)

برام دعا کنید دلتون پاکه شما

خیلی حرف داشتم و کلی داستان اما دیگه قلمم نمیچرخه 

اگه وقت کنم میام بهتون سر میزنم دوستتون دارم😘❤️

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۴
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۳)

سلام دختر بی‌بی :)) 

قوی و بزرگتر شدن و کلا رشدت مبارک باشه عزیزجان، اتفاقا خیلی هم کار شاقی داری می‌کنی چرا نفی می‌کنیش؟! جهاده بخدا :)) 

در مورد کارت هم هرچی خیره همون بشه الهی ولی درکت می‌کنم که نخوای ثانیه به ثانیه‌ی این روزا رو از دست بدی...

التماس دعا🙏🌹

پاسخ:
سلام سلام :)
چقدر پیامتون انرژیش بالابود خدا خیرتون بده❤️🙏
ممنونم و چقدر اسمتون برازندتونه😘🌹

سلام عزیزجون، خوبی؟ گل پسرت خوبه؟ 

من و دخترم هم خوبیم :) 

ای جانم که شش ماهه شده 😍

منم به دخترم میگم نخودچی، چون که واقعا نخودچیه 😍😁

راحت باش:) اصلا مامان‌ها حق دارن هر لقب قشنگی به بچه‌هاشون بدن :) 

واقعا هم ثانیه به ثانیه اش شیرینه. من البته هنوز خوابالوام و تا بچه می‌خوابه، بیهوش میشم :) حس می‌کنم وقت خیلی کمی رو دارم باهاش می‌گذرونم

هنوز دنیا نیومده بود فکر میکردم اوه چقدر کار براش بکنم. الان در عمل می‌بینم همون شیردادن و خوابوندن کلی طول می‌کشه. بقیه وقتها هم که خوابه می‌ترسم دست بزنم بیدار بشه، وقت خواب و غذای من از دست بره :) 

ولی در کل، این رشده خیلی خوبه. من الان کم کم دارم برمی‌گردم به روال و داره برام جا میفته که ما الان سه نفریم،اینکه من دیگه اون آدم سابق نیستم، همیشه یه نخودچی همراهم هست و به هم وصلیم... 

با اینکه آدم درونگرا و تنهایی طلبی هستم ولی الان از این وضع ناراحت نیستم، چون همونجور که سختی‌هایی داره، شیرین هم خیلی هست... 

البته واقعا، به تنهایی هم نیازه ها... 

من مراعات خودم هم زیاد می‌کنم.

#

حس پر بودن رو باحال گفتی:) 

منم یه برهه ای حس می‌کردم تموم شدم!  😅

 

 

 

پاسخ:
سلام عزیز دلم 
قربونت بشم من وظیفه ام بود بیام و بهت تبریک بگم و حالتو بپرسم شرمنده ام واقعا:((
ان شاالله خدا حفظش کنه و براتون نگه داره😍
اسم قشنگش چیه؟
آره چقد زود میگذره وچقدر هرروز یه فن جدید وکار جدید رو میکنه و من چقدر هر روز هزار تیکه میشم از ذوق:))
منم تقریبا وقت خوابش به کارای خونه و غذا و غذای نی نی و  کارای خودم و نی نی و همسر میگذره وقتی برای کارای جانبی و دعا ثنا و ...نمیرسه بااینکه همش درحال دویدنم
وقتایی هم که بیداره مثل کوالاها بهم چسبیده یا باید بازی کنم کلا ازون بچه های آروم نیست و خیلیم بغلیه:)
برنامه داشتم براش کلی کتاب بخونم قرآن بخونم ولی عملا خیلی موفق نبودم

شاید اغراق نباشه این روزا هم خیلی سخت میگذره هم شیرین که سختیش ازون سختیای شیرینه که از وجودشون پشیمون و ناراضی نیستی لذتم میبری :))
وواقعا داره رشد میده و قوی مون میکنه اونقدر این برام محسوسه که فکر میکنم هیچ اتفاقی تو زندگیم انقدر منو قوی نکرده و تبدیل شدم به دو شخصیت حدیثه سادات قبل از مامان شدن و بعد از مامان شدن حالا اگر شد مینویسم از تغییراتم شما هم بنویس😁



سلام عزیزدل 

خیلی دلم میخواد زیاد بنویسم اما باید زودی برم. خلاصه میکنم در چند عبارت :)) خدا قوت ، ان شاء الله که توی کارت موفق باشی، التماس دعای ویژه دارم از شما

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم ازت دزیره مهربون مامان فداکار🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی