"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

عطر نفست بوی محبت دارد

سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاقی این پستم رو که خرداد ۹۹نوشته بودم دیدم اصلا یادم نبود همچین پستی داشتم

این جمله توجهم رو جلب کرد:

«میگویند نمک خانه را هم از شما بخواهیم من رئوف رااز شما نخواهم؟؟»

من از امام رئوف توی اون زیارت کنار شیخ نخودکی خواسته بودم به من پسری بده به نام رئوف ده ماه بعد پسری داشتم به نام رئوف:)))

 

+من دختر هم بسیار دوست دارم اما بنا به دلایلی دوست داشتم فرزند اولم پسر باشه باز الان از آن امام رئوف دختری میطلبم به نام رقیه:))

تا خدا چه خواهد....

 

+حدیثی دیدم از پیامبر مهربانی ص که «بوی فرزند از بوی بهشت است»

ازبوییدن رئوف سیر نمیشم خیلی ها بهم گفتن چه بوی خوبی میده 

مگه میشه بوی بهشت بوی خوبی نباشه؟؟

 

+این مقدمه از کتاب های من دیگر ما باعث شد به پهنای صورت چنددقیقه ای اشک بریزم خیلی احساساتم رابرانگیخت و حرف دل بود

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۴
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۴)

سلام عزیز 

چه اسم قشنگی، امام رئوف نگه‌دارش باشه😍❤️

و الهی که رقیه‌ات رو‌ هم هر وقت خیرت هست در آغوش بگیری

 

 

پاسخ:
سلام علیک ورحمت الله عزیزم
ممنونم واقعا اسمش رو دوست دارم و روزی نیست که قربون صدقه صاحب اسمش نشم:))
مممنووووونم ان شاالله 

سلام عزیزم

خدا حفظ کنه این گل پسر رو

چقدررر اون مقدمه قشنگ بود و لطیف... منم اشکم دراومد... 

واقعا خیلی قشنگ بود اون لحظه ای که صدای گریه اش رو شنیدم، اولین صدای دخترم... اولین نشونه دنیاییش... 

چقدررر آرامش بخش بود...

خدا نصیب کنه هر کس آرزوش رو داره...

 

پاسخ:
سلام بر مادر بسیار لطیف عزیزخودم:)
ممنونم عزیز دلم
این یکی از دعاهای همیشگیم بوده حتی قبل از مادر شدن چون تصور بدون فرزند بودن هرکسی  آزارم میداد ...

چقدر مقدمه‌ی کتاب تأمل‌برانگیز بود واقعا و چقدر احساساتی شدم...

الهی خدا رقیه بانو رو هرموقع خیرتون هست بذاره تو دامنتون💚🌷

التماس دعا...

پاسخ:
منم همینطور:)
ان شاالله ممنونم ازتون مهربون
حتماااا اگر قابل باشم 
از شما هم التماس دعا دارم
۲۵ تیر ۰۱ ، ۱۶:۵۳ آب‌گینه موسوی

به به! چه شیرین و خوشاینده استجابت دعا و درخواست. 

مبارکت باشه و الهی سلامت باشید و شاد. 

پاسخ:
خییییلی زیاد مخصوصا از امام رئوفی که بهترین رفیق زندگیته:)
ممنونم خواهر جان همینطور شما😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی