"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

یوسف ترین عزیز منی ایها الرفیق

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته پیش به اندازه یک نماز فقط مهمانتان بودم

دلم تنگ تر شده بود از قبل اما این بار که به وقت صلات ظهر روبروی گنبدتان زیر سایه کنار شیخ نخودکی نشستم و جانم محظوظ شد از این ضیافت انگار یک آدم دیگه شدم انگار در آن زمان ضیافت هیچ غمی نداشتم انگار خوشبخت ترین دختر این عالم بودم

آقای رئوف حدیثه سادات اینبار هم از شما خواهش داشت

وقتی میگویند نمک خانه را هم از شما بخواهیم من رئوف رااز شما نخواهم؟؟

اما کم نبوده ضیافت های بی خواسته...ضیافت های قربان صدقه و جانم فدایت و دل و رفیق رئوف و...

اما این روزها حدیثه ای که که جز شما رفیقی نداره حدیثه ای که که جز شما پناهی نداره  حدیثه ای که جز امام رضاش دلسوزی نداره پر از خواهشه پرخواسته و پراز امید ...

در این دریای طوفانی دوباره ناخدایی کن

یا غیاث المستغیثین

                     

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۳
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۱)

ای جانم.... چه تصویری..... به بهههه 😍😍   زیارت قبول...

 

 

 

پاسخ:
اوهوم گنبد رفیق رو وقتی خورشید دقیقا وسط اسمونه دوست دارم
ممنونم ان شاالله روزی خودتون به زودی زود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی