"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

کرمان،رئوف،حاج قاسم

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

کرمان ... اصلا با چیزی که تو ذهنم بود قابل مقایسه نبود خیلی سرسبز و با المان های شهری جذاب...با مردمی مهربون و خونگرم وبا لهجه ای شیرین

سه شب کرمان بودیم هر سه شب قسمت شد کنار حاج قاسم باشیم اونقدر گلزار شهدای کرمان حس خوبی بهم میداد که تو هیچ گلزار شهدایی همچنین حسی رو تجربه نکرده بودم خیییییییلی خفن بود:)

کاش کرمان نزدیک مشهد بود کاش ...آخ اسم مشهداومد چقد دلم هوای امام رئوف کرد اما خداروشکر سال تحویلو کنار برادر امام رضا؛حسین ابن موسی الکاظم علیه السلام در شهر طبس هستیم:)

+قلبم درد مگیره که دیگه طبیعی شده کلا روسری نمیذارن و همه از یک دم موهارنگ کرده و ناخونا کاشته و ...

دلم میسوزه برای انقدر غرق شدن در دنیا و زینت هاش دلم میسوزه برای اون مسلمونی که با ناخونای کاشته نه نمازش درسته نه غسلش... فقط دلم میسوزه

 

+یه عکس ناز از رئوف و مزار حاج قاسم خواستم آپلود کنم اما صندوق بیانم کلا خرابه :((

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۹
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی