"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

گرچه ماه رمضان است بیاور جامی

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب باید از خودم چندتا سوال بپرسم و بانهایت صداقت جواب بدم

از خودم و 24 سال عمر رفته ام که ناامید شدم 

به آینده و رحمت خدا که امیدوارشدم

شروع میشه سالم با شب قدر

شب قدری که امسال باید متفاوت باشه از هر سال شب قدری که امسال نقطه عطف زندگی من خواهد شد ان شاالله

 

 

دلم ناز و نیاز میخواد

دلم یه درک متقابل

یه تکیه گاه از جنس خدا میخواد

دلم یه حال بی نیاز از غیر وپرآرامش مستقل میخواد

 

 

+برنامتون برای امشب(شب قدر) و شب های پیش رو چیه دخترا؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۵)

به گمونم برنامه م این باشه دعای ابو حمزه رو بغل کنم تا صبح...جوشن کبیر باشه واسه شبای دیگه....

پاسخ:
خوش سلیقه ای ها ...
ابو حمزه جان یکی از عشق های کنه.
قبل از اینکه نظر بذاری داشتم بهت فکر میکردم

خود ابوحمزه جان عشقته یا دعاش؟:)))

 

عههه چه مهم شدم،داشتی به من فکر میکردی؟:))))

پاسخ:
حقیقتش خود آقا ابو حمزه رو خیلی نمیشناسم
ولی میتونه یکی از گزینه های روی میز برای عشق باشه :)))

هووم آره داشتم فکر میکردم شب قدر رو چیکار میکنی؟
چقدر دلم برات تنگ شده و اگر دوباره شبکه اجتماعی نصب کردم بیام باهت صوتی صحبت کنم که صداتم بشنوم :))
۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۴۷ آب‌گینه موسوی

سالِ نو مبارک!

قبول باشه.

این‌جا چه خوشگل شده! :)

 

هعععی؛ شبِ قدر هم آمد و رفت...

پاسخ:
ممنووونم خیییییلی ممنونم:)
سال نو هممون مبارک!

چقدر زود داره پیمانه پر میشه...
نباید قافیه رو ببازیم
نباید.:((
دلم امام رضا خواست سید جان شما که نزدیک تری برامون دعا کن

خیلی خوبه که از الان به فکر عمرت هستی؛ یهو چشم می‌بندی باز میکنی می‌بینی ای دل غافل...

 

پاسخ:
نه اونقدر هام به فکرش نیستم متاسفانه و واقعا گاهی میزنم به در تنبلی:((
ولی ذهنم درگیره همش که تلف نشه این عمری که سرعتش از نور هم سبقت گرفته...

یک سال از من بزرگتری😊

پاسخ:
ولی در اصل شما بزرگتری-لبخند-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی