"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

محض ریا :)

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

همسایه هامون الحمدلله وضعیت معیشتی خوبی دارند به جز دوتاشون

همیشه خدا ذهنم درگیر بود...

درگیر اینکه من الان دارم قورمه سبزی میخورم دارم چلوگوشت و آبگوشت میخورم نکنه همسایه ام مدت ها رنگ گوشت رو ندیده باشه

نکنه بچه اش عاشق قورمه سبزی باشه و مدت ها قورمه سبزی نخورده باشه

اما راستش روی کمک کردن بهشون رو نداشتم و شاید تنبلی هم کردم

آخه خیلی عزت مند هستند و فکر میکردم اگر کمکی کنم به غرورشون برمیخوره

کلی ایده داشتم مثلا کارت هدیه بگیرم بندازم تو حیاطشون :))

که باز میگفتم اگر نبینند اگر فکر کنن مال کس دیگه ای هست

باز میگفتم یه نامه می‌نویسم با توضیحات ....

به بارم خواستم غذا درست کنم بزارم دم درشون در بزنم و جیم شم

ولی هیچکدوم عملی نشد.

بی توفیق بودم شدید...

اما‌ رمضان کریم شهر مهربانی؛ ما رو در آغوشش فشرد و وسیله ای قرار داد برای انتقال مهربونی خدا

وگرنه ماکه مال این حرف ها نیستیم.به نظر من ما در دایره ای از جبریم و حتی انتخاب هامونم خیلی محدوده و از لطف خدا ممنونم به خاطر این موهبت های فراوان...

دیشب که گوشت هارو براشون می‌بردم و میگفتم گوشت نذری هست اونا به پای من سراپا تقصیر نمیذاشتن به پای رمضان کریم و خدای کریم تر میذاشتن...

خدایا رمضان رو از ما نگیر:(

رمضان ناز رمضان عشق 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی