"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

باز من گیر کردم با عنوان :)

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

انقدر که من از جهات مختلف تو این دنیا سوختم فکر میکنم حسابمو پس دادم و دیگه تو جهنم دلشون نیاد من رو بسوزونن :))

در حال حاضر که دارم براتون تایپ میکنم ساق دستم چهار تا جای سوختگی داره که دوتاشون تازش...

پشت دستم به اندازه یه نخود و انگشت کوچیکم به اندازه یه عدس

کمرمم دیشب حین بادکش کردن به جای اینکه هوای داخل لیوان رو گرم کنند لیوان رو داغ کردند و کمرم سوخت و به اندازه یه باقالی بالا اومده 

کلا سابقه عظیمی در سوخته شدن دارم تو همین زمستونی شونصد بار ساق پام وقتی شلوارک داشتم به بخاری سوخت که بعضی هاش هنوز جاش مونده

یه شبم مامان داشت پیراشکی درست میکرد گفتم برید بقیش با من.یعنی اولین پیراشکی که انداختم تو روغن؛روغن های با دمای۳۶۰درجه جوری روی پای من فرود اومدند که روز بعد نمیتونستم جوراب بپوشم برم سر کار :(

دلمم خیلی سوخته در موقعیت های مختلف :)

خلاصه که جزغاله روزگاریم

 

+یکی از نقاط ضعف من متاسفانه اینه که آدما خیلی راحت میتونن خوشحال و ناراحتم کنند...

به کوچکترین و میکروسکوپی ترین محبت بدنم واکنش میده شاید گاهی بروز ندم ولی در درونم حس میکنم حس خوب رو...

و طرف خیلی راحت بدون هیچ زحمتی می‌تونه روزمو خراب کنه حالمو بد کنه و اشکمو در بیاره.

از غریبه ها انتظاری ندارم اما از نزدیکانم که من رو میشناسند و میدونن چقدر بعضی رفتار ها می‌تونه روم اثر بذاره و حالم رو خراب کنه توقع ندارم و واقعا دلم میشکنه

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۱
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۲)

ما وقتی کسی زیاد خودسوزی در امور آشپزی میکنه، میگیم:

نکرده کار، نَبَر به کار :)

 

پاسخ:
آخه فقط امور آشپزی نیست کلا در حال سوختنم...
بعدم حیف آشپز ماهری مثل من نیست؟به خاطر سوزیدن آشپزی نکنم؟:)

با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه! اول باید تست کنیم تا نظر بدیم! :)

 

پاسخ:
خب تست کنید بعد نظر بدید:))
منکه از خودم مطمعنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی