"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

بی تفاوتی

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

منی که حتی خریدن یک جوراب حتی خوردن چای آتیشی تو باغ آقاجون حتی لبخند زدن به یه بچه حتی کیک درست کردن حتی تجربه آشپزی جدید حتی دوش گرفتن زیر آب سرد حتی هم صحبتی با یک رفیق حتی غرق شدن در خیال و تصور آرزوهای برآورده نشده م حتی برنامه ریزی برای خونه تکونی و خیاطی و...اونقدر حال خوب کن بود برام که روزم رو بسازه

 اما این روزها هیچ چیز و هیچ کس خوشحالم نمیکنه ...

این روزها که دست به جیب شدم این روزها که نصف روز با همکارام دور همیم این روزها که بچه های گوگول مگولی میبینم و قاعدتا باید غش کنم از این همه خوشی ولی حالم خوب نیست

بی تفاوتی داره من رو پیر میکنه بی تفاوتی به علاقه هایی که داشتم بی تفاوتی به آرزوهام

قبلا ها وقتی میرفتم مدرسه به عنوان کارشناس و با بچه ها سروکله میزدم ذوق میکردم

اما امروز هیچ حسی به هیچ چیزی نداشتم حتی به بالکن بزرگ رو به باغ مدرسه

حتی به اشی که امروز تو محل کار پختیم و من قاعدتا باید ذوق مرگ میشدم اما هیچ حسی نداشتم

حتی به میزی که سفارش دادمو قراره این هفته بیارن و اگر حدیثه سابق بودم لحظه شماری میکردم برای اومدنش امااگر یکسال دیگه هم بیارنش برام فرقی نداره

حتی لباس ساحلی خوشرنگ جدیدم رو درست و حسابی پرو نکردم

حتی عسلی که تازه از کندوهامون به دستم رسیده

حتی گلدونی که تازه توش گل کاشتم

دلم برای هیچکس در حال حاضر تنگ نیست

چند پست وبلاگ قبلیم رو سیو داشتم و خوندم و چقدر تفاوت ایجاد شده در طول چند ماه... درزمان حیات وبلاگ قبلی هم مشکلات زیادی داشتم و حالم خوب نبود اما بی تفاوت نبودم و کوچکترین سوژه ها تبدیل میشد به یه پست پرآب و تاب

این روزها میله های زندان دنیا برام تنگ تر شده این روزها فقط خدا میخوام وبس

 

+صدای خودمان...

فقط این نکته رو عرض کنم که دماغام به علت حساسیت کاملا کیپه برا همین یه ذره تو دماغی حرف میزنم:))

خداروشکر اینجا فقط خودمونیم ونامحرمی هم نیست

خودم که گوش کردم خنده م گرفت؛گفتم شما هم بخندین

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۵
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۷)

۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۳ وصله ی چادرِ مادر

چه بگوییم خب :(

موفق باشی خواهر و حالت خوب شه کاش به زودی...

پاسخ:
الهیییی من دورت بگردم چقدر خوب و مهربونی سادات جان
خدارو شکر که خدا توروسرراهم قرار داد خداروشکر
۲۵ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۲ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

چه صدای مخملی قشنگی :)

 

پاسخ:
مممنووووونم سادات بانو
قشنگی سراسر از آن شماست:)
۲۵ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۴۹ آب‌گینه موسوی

عزیزم! 

جه صدای دلبری! :)

خب میشود اینطور هم دید که این بی تفاوتی حاصلِ سلوک و عرفان است! :دی

پاسخ:
خواهر سادات!
ممنونم از محبتت عزیزم
قطعا حاصل سلوک و عرفان نیست قطعا:(
...

چقدر این بی تفاوتی که میگی و حس میکنم،...یعنی خیلی حس میکنمااااا...

 

خانوم اجازه اصلا هم صدات خنده دار نبود،خیلی هم قشنگ و دلنشین بود،همیشه بیا برامون ویس بذار پلیر⁦^_^⁩

پاسخ:
اما این بی تفاوتی تو با بی تفاوتی من خیلی توفیر داره
بی تفاوتی تو حاصل سلوکه اما بی تفاوتی من...:((

چوب کاری نفرمایید بانو
 صدای دلبر شما واو چقدر آرامش بخشه:))

این تیپ روزها، همین روزهای به ظاهر سخت و بی تفاوت بیشترین رشدهای روحی را میارن 

 

چه صدای مهربونی ^_^

پاسخ:
ان شا الله...
ولی بعید می‌دونم چون علاوه بر بی تفاوتی رابطه ی خوبی با حضرت رفیق ندارم روز شب میشه و شب روز :(
این روزا مهربون نیستم عصبی ام و بی تفاوت:(

قربان محبتت کوثر جان:)
۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۳ وصله ی چادرِ مادر

عزیزمی....

کماکان رو من حساب کن

در انتظار نوشتنات هستما... زیاد پیگیری نمیکنم ک اذیت نشی

پاسخ:
⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
نه بابا اذیت که نه اختیار داری خواهر جان اگر اذیتی باشه از جانب منه
می‌دونی علت تاخیر در ادامه اش اینه که گوشیم نت نداره چون کارتمو عوض کردم فعلا رمز دوم ندارم خونه هم که وای فای هست باز گوشی من به وای فای وصل نمیشه :)
وبلاگ رو هم که با لب تاب میام ولی ایمیل رو نمیشه
و بسیار سپاسگزارم از خوبی هات
خداوند به زندگیت برکت بده ان شاالله
۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۸ وصله ی چادرِ مادر

اهاا متوجه شدم

خب ان شاءالله به زودی میسر شه ما مستفیض شیم از نوشته های شما :)

هیچ مزاحمتی نیست ابدا و تماما رحمته

پاسخ:
فعلا دسترسی به عابر بانک ندارم و گرنه مصاحبت با سادات جانی مثل تو رو از دست نمیدم
تماما نظر لطفته و وواقعا ممنونم...خیلی ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی