"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

بسم الله الرحمن الرحیم

  یا من لایرجی الّا فضله

ای آن‌که به چیزی جز فضلش امیدی نیست

 

من گله دارم ...

از ادمایی گله دارم که خواسته وناخواسته به من صدمات زیادی وارد کردند.

اما میبخشم ... میبخشم همه شونو میبخشم که سبک باشم

اما فراموش...نه

فراموشی کار من نیست دست من نیست

 

 

+قرار شد با دختر خاله ام کانال لباس بزنیم:))

مدیونید از ما لباس نخرید(البته هنوزنه به باره نه به دارفقط در حد حرفه)

 

+چی کار میکنید که احساس مفید بودن کنید احساس تلف نشدن عمر؟

با قران چطور ارتباط برقرار میکنید چطور ازش کمک میگیرید چطور بهش عمل میکنید؟

مفید ترین کار زندگیتون چی بوده تا الان

 

+وابستگی و امید داشتن به ادم ها حالا هر کسی که میخواد باشه ادم رو ضعیف میکنه باید محکم باشم باید شخصیتی مستقل داشته باشم باید بتونم به تنهایی هرکاری که لازمه بکنم و تنها پشتیبانم رو فقط خدا بدونم...ولی میتونم؟...کاش بتونم :(

این تاوان دل دادگی به مخلوق ها تا تسویه نشه همچنان باید بکشم.

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک

 

+بعد از مدت های مدید از دوران جاهلیت و توبه هوس قر با اهنگ کردم.لعنتی مثل مخدر میمونه همون لحظه حال ادم رو خوب میکنه ولی اعوذو بالله از هر چی قر

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۹
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۲)

۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۷:۰۳ آب‌گینه موسوی

:)))))

قر نوش جانت! 

 

کو آدرس کانال؟

 

گفت نپیوندد تا نشکنی! البتّه نمیشه! حرفِ مفته! 

بخشیدن... بخشیدنِ واقعی چیزیه که خیلی وقته دنبالشم... خوش به حالت که می‌تونی...

من خیلی سعادت دیدهر و زیارت قرآنِ کریمو ندارم. وای به حالم...

پاسخ:
نه خواهر جان قر به ما نیومده ...حاج آقا سیستانی مگه مذاره؟:))

هنوز که نزدیم قراره بزنینم:))

:(
خب منم بخشیدم و تو دلم از آدما گله ای ندارم و انتظار حساب رسی در مورد خودم ازشون ندارم اما اینکه آیا این بخشیدن واقعیه یا نه؟الله اعلم

واییی قرآن :(
قرآنننن ....میترسم از روزی که باید جواب بدم به قرآن
قرآن عزیزم :(

سلام عزبزم

هر سختی و مشکلی اگه نکشتت، قوی ترت می‌کنه

و همه آدم ها، همه اتفاق ها، همه چیز... قراره به تو کمک کنه، که فقط به خدا وابسته بشی...چون قراره با خودش تنها بشی یه روز. با خودش و اعمالت.

 

قرآن رو یه قراری بذار، بر اساس برنامت یه حداقلی مشخص کن که هر روز بخونی، مثلا یه صفحه، ولی حتما هر روز تحت هر شرایطی بخون، سرسری، با تکرار، بی تکرار، با صوت و لحن بی صوت و لحن، بی حال، با حال، بی ترجمه با ترجمه

فقط بخون!

هر روز...

مداومت کن...

انس میگیری، رفیق میشی

کم کم می بینی تو اتفاقات زندگی یاد قرآن میفتی، منبع آرامشت میشه، میبینی دیگه نمیتونی ازش جدا شی...

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام علیک و رحمت خدا
تا عمیقا درک نکنیم که تنها مونسمون فقط خداست که هیچکس هیچکس هیچکس نمیتونه حالمون رو عمیقا خوب کنه همه حال های خوب همه لذت ها تموم میشن فانی هستن فقط لذت هم نشینی با خداست که میتونه روح کمال طلب و سیری ناپذیرمون رو ارضا کنه 
تا قطع امید نکنیم از همه چیز و همه کس
هیچی درست نمیشه
و من چقدر ضعیفم در این زمینه چقدر ناتوانم از ارتباط با کسی که بیشتر از همه دوستم داره:(


حتما یه برنامه ای برای قرآن میریزم اینجوری نمیشه حتما ان شاالله
دعا کن عزیزم

ممنونم ازت زهرا جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی