"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

...

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یاراد ماقد فات

حالم دیگه رسما دست خودم نیست

فکر کنم دیگه کم کم مجبور باشم برم سراغ داروی روان گردان

باورش برای خودم سخته...خیلی سخت که منم مجبورم قرص بخورم در سن 24 سالگی

برام سخته حدیثه سادات شخصیتی که شاید برای خیلی ها نقش مشاور داشت خودش بیچاره تر از همه باشه

هیچ کس از دردهام خبرنداره هیچ کس رو برای درد دل گفتن ندارم

...

چرا انقدر خوبی...

چرا وسط حال بد این جمله رو به من یاداور میشی

الیس الله بکاف عبده

اخیش اروم شدم یا رفیق من لا رفیق له

اروم شدم حالا برم سراغ بشقابای سفالیم که اماده ان برای نقاشی

حالم خوب میشه من شکست میدم این غول رو...

ان شاالله

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۷
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۳)

۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۹:۰۷ آب‌گینه موسوی

عزیزم! :(

به غم دچار چنانیم که غم دچار ماست...

این که او و حجّتش می‌بینند، خیلی آرام‌بخشه...

نمیشه قرص نخوری؟ خدا نکرده عادت نکنی! 

اع؛ منم وسایل نقاشی روی سفالو گرفتم، دو ماهه! هنوز نشده برم سراغش. :)

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
دیگه تحمل این دنیا وادم هاش بدون اقا برام امکان پذیر نیست
دردما طبیب ما دوای ما بیا

مدتی هست دارم کلنجار میرم که نخورم ولی واقعا حالم خیلی بده و رفتار ادم ها به شدت ازردم میکنه ...
دعا کن حالم بهتر بشه و بازم دووم بیارم و مجبور نباشم مواد شیمیایی به بدنم تحمیل کنم
بس که سرت شلوغ بوده خواهر -لبخند-
داداش داماد میکردی و...

+میروی و گریه می اید مرا
لحظه ای بنشین که باران بگذرد
خیلی متاثر شدم از تموم شدن ابگینه یعنی دیگه هیج جا نیستی
دلم برات تنگ میشه که...
-گریه شدید-
۰۸ تیر ۹۹ ، ۲۰:۲۱ آب‌گینه موسوی

دعاگویت هستم، بسیار...

عزیزِ دلم! منم بابتِ گریه و تاثّرت ناراحت شدم.

هستم! می‌خونمت، نظر می‌ذارم. حالا کمی بعدتر شاید خانه‌ای هم ساختم.

بخند!

 

پاسخ:
ممنونم سادات جان...
مخصوصا اگر این روزها پیش رفیق رئوف رفتی بگو یه موسوی التماس دعا داشت و دلش باز تنگ شده
خداحفظت کنه و عاقبت بخیر ان شاالله

همینکه هستی همینکه حضور داری بازم جای شکرش باقیه
ولی حیف ابگینه...
دلم برای ازدست دادن ها میلرزه
چشممممممم میخندم -لبخند-

۰۸ تیر ۹۹ ، ۲۱:۵۹ آب‌گینه موسوی

چشمممم. 

قربانت! 

آفرین! :***

پاسخ:
بی بلا ان شاالله...
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی