"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

من همانم که شروعش کردی

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

تا هفته پیش شرایط ایجاب میکرد روزی سه فصل گریه کنم

اما الان با اینکه شرایط فرق نکرده بلکه بدترم شده اما گریه نمیکنم

اون زانوی های غمم انداختم اون ور

چقدر یه کتاب یه ادم میتونه تاثیرگذارباشه

چقدر داشتم تو پیله تنهایی خودم دنیارو براخودم جهنم میکردم

اما الان نگاهم دیدم جهان بینیم عوض شده...

لجم میگیره از دینی که تو بچگی تو مدرسه تو جامعه برای ما ساختن دینی که هیچی ازش نمیدونیم جز یسری شعائر

لجم میگیره از کم کاری های فعالین دینی ...از دین پروهان...از متخصصین دینی

لجم میگیره از خودم از دینداریم از کم کاریم

حتی از کتاب راز که این روزها واقعا برام معجزه گر بوده لجم میگیره که اسم کتابشو گذاشته راز انگار چه شاهکاری کرده و چیز به این مهمی رو خودش کشف کرده درحالی که باید بهش گفت برو عامو دین ما 1400سال پیش این حرفارو به ماگفته پیامبر ما قشنگ تر ازتو این حرفاروبه ماگفته اما انقدر ما ضعیفیم و مشکل داریم در انتقال مطالب دینیمون به جامعه باید بیایم وکتابایی مثل کتاب تو و نویسنده های روان شناسای غربی رو بخونیم تا ملتفت بشیم چی به چیه...تا بفهمیم کجای کاریم

اصلا باید علم روانشناسی رو از دین استخراج کرد باید بهترین روان شناسای جهان مسلمون باشن باید همه دین مدار های عالم همه دانشمندان عالم برای رسیدن به هدفشون بیان سراغ اسلام و اصلا برای اینکه ببینند نظرشون درسته اون رو به اسلام عرضه کنند

اما افسوس ...

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۳
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۵)

۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۱۷ واقعیت سوسک زده

montazer.ir سایت مخصوص استاد شجاعی هست من از وقتی مطالب ایشون مطالعه کردم تازه دارم می فهمم دین چی هست و چی از ما میخواد  دین همه اش عشقه ...

پاسخ:
بلی استاد شجاعی ...از بسکه اقلیما ازش گفته میشناسمشون
دلم مسلمونی میخواد شدید مسلمونی ناب و واقعی
رفتن خاله تون رو هم تسلیت میگم ان شاالله خداوندرحمتشون کنه
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۷:۴۷ پرستوی عاشق

سلام. 

اسم کتابش چیه آیا سادات بانو؟

خداروشکر ک بهتری عزیزم💚

پاسخ:
سلام علیک به روی ماهت
کتاب راز دیگه...
این کتاب زمانی که من دبیرستانی بودم خیلی رو بورس بود و مطرح

ممنونم عزیزم دعا کن که طناب زندگیم به مو رسیده
اما دارم به حالم مسلط میشم دارم قوی میشم الحمدلله

انشالله خودمون کامل باشیم:)

پاسخ:
هییی خواهر جان
به نظرم برای کامل شدن برای مسلمون شدن باید همه دیوارهایی که تا الان ساختیم یا برامون ساختن رو خراب کنیم و دوباره بسازیم که تا ثریا نره کج...
به نظرم خیلی سیستم اموزشی مشکل داره خییییلی وخیلی دوریم از واقعیت
البته بیشتر منظور خودم هستم
۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۵ واقعیت سوسک زده

ممنون خدا رفتگان شما هم بیامرزه

پاسخ:
متشکرم عزیزم
خداوند همه مون رو رحمت کنه

دل نوشت پر غم :(

واقعا دین مون خوشگله اما حیف که اون جور که باید شناسونده نمیشه ...خیلیش هم به این خاطر هستش که افرادی که دین را معرفی می کنند خوب حرف میزنند وگرنه عمل درشون تعطیله

 

اگه به جای این همه حرف زدن عمل می کردن بیشتر اثر میذاشت

پاسخ:
دعاکن برام:(
تناقض ها بیچارمون کرده...
حرف و حرف و حرف بیچارمون کرده...
مشکلات اساسی داریم متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی