"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

کرونا به جوونی هم رحم نمیکنه

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز دست و پام میلرزه

نیم ساعتی میشه از مراسم دفن یک جوان 30 ساله مبتلا به بیماری لعنتی کرونا میام

همکارم گفت برای نظارت به دفنش برو ...

گفتم من نمیتونم من دلش رو ندارم من طاقتش رو ندارم

اما مجبور بودم به رفتن ...

رفتم و دارم دق میکنم برای مادرش خواهرش برادرش و تازه عروسش برای جوونیش...

موقع امضا کردن برگه دستم میلرزید و نمیتونستم ضربان قلبم به شدت بالا رفته بود وخیس عرق شدم اون ماسک لعنتی هم نمیذاشت نفس بکشم

...

اما خدا مهربان تر از همه ماست قطعا این شب جمعه ای نگاهش میکنه .نگاه به دل خانوادش

مواظب خودتون و سلامتیتون باشید که مسئله فقط مبتلا شدن وخدای نکرده مردن نیست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۵)

غم بزرگی پشت تک تک این واژه ها و کلماتیه ک نوشتین....

پاسخ:
خیلی خیلی...
با اشک نوشتم در حالی که قلبم مچاله بود...
۲۷ تیر ۹۹ ، ۰۰:۲۲ یک دختر شیعه

بگذرد این روزگارِ تلخ‌تر از زهر...

پاسخ:
تلخ تر از زهر
تلخ تر از زهر
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

 چرا دیگه هیچی نمینویسی اخه-استیکر ناراحت با لبای برگشته-
۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۹:۲۲ یک دختر شیعه

بارها  خواستم بنویسم نمیدونم چرا هر دفعه به ی دلیلی قسمت نشده:(

پاسخ:
آن شاالله اون دلایل برطرف بشن و بنویسی
که به شدت دوست دارم نوشتنت رو:)
۲۸ تیر ۹۹ ، ۰۲:۰۷ پرستوی عاشق

عزیزم سادات جان...

سلام

خدا صبر بده :( به هممون....

شایدم بهتره بگم بی صبری بده

بلکه مضطر شیم امام زمانمونو بگردونیم :(

پاسخ:
سلام به روی ماهت
واقعا دیگه چقدر ...چقدر تحمل کنیم غیبت اماممون رو...:(
چقدر بلا بیاد و ما نفهمیم باید اضطرارمون رو بی قراریمون رو وصل کنیم به نبودن اماممون ...
که این بلاها اصلا میخواد مارو به این احساس نیاز برسونه...
جهان آبستن ظهور خواهد شد به زودی ان شاالله
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۰:۵۷ یک دختر شیعه

فدات مهربون

و هم چنین ما نوشته های شما رو:*)

پاسخ:
قربانت:*
در هر صورت مزین کن وبلاگ ما رو با ستاره ای روشن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی