"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

یه لحظه تشریف بیارید لطفا

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام رفقا...

خواهرایی که وبلاگ قبلیم رو دنبال میکردند میدونند من فقط یه روز از سال خیلی سخاوتمند میشم در حدی که پارسال با چک ولگد و زور به برخی بلاگر ها عیدی دادم یعنی داستان داشتیما:)

امسال هم داریم نزدیک میشیم به اون روز محبوبم...

عیدالله الاکبر...

نه که شما فرهیخته اید ماشاالله خواستم کتاب جیبی خوب معرفی کنید برای عیدی دادن ...پیشاپیش سپاس:)

 

+راستی دوباره محل کارم عوض شد آچارفرانسه گیر آوردن.والا...

دوباره صاحب میز و اتاق شدم و وارد بازی بی مزه رئیس بازی

اما بهتر از همه میدونم که این میزو منصبا برای هیچکس نمیمونه مخصوصا من:)

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۹/۰۵/۰۸
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۳)

۰۸ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۵ یک دختر شیعه

سه دقیقه در قیامت کتاب خیلی خوبیه:)

پاسخ:
حتما وقتی تو معرفی کنی دیگه دنبال کتاب دیگه ای نمیرم:)
تعریفشم از قبل شنیده بودم
فقط به نظرت برای افراد غیر مذهبی و کسایی که تو این وادی ها نیستن هم خوبه؟
۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۹ پرستوی عاشق

سلام بر سادات دست و دلباز

منم با پیشنهاد دختر شیعه موافقم

و البته کتابای شهدایی هم هست...

 

هر جا هستی فک کن اونجا مرکز دنیاس، رئیس و مرئوسش فرقی نداره ان شاءالله تو رکاب آقامون باشی

پاسخ:
سلام و رحمت خدا
دست و دلباز فقط تو یک روز و تامام 
متاسفانه زیاد دست و دلباز نیستم ..ولی عید بابا علی که باشه دیگه من من نیستم:)
میدونی کتاب های شهدایی برای همکارام که میخوام عیدی بدم مخاطبش نیستن و مطمعنم مطالعه نمیکنند...:(

ان شاالله...
ان شاالله مفید باشم که به شدت از احساس نامفیدی دارم رنج میبرم
۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۶ یک دختر شیعه

لطف داری عزیزم:*)

به نظرم اره تقریبا، اخه  صرفا ی سری از تجربیات کسیه که سه دقیقه اون دنیا رو دیده و طرفداری از ی جبهه ی خاصی نیست.

بازم تو نت سرچ کن ببین شاید گزینه های بهتری باشه:)

من ی کتاب هم بود زندگی امام موسی صدر با این عنوان عصایت را به میله های زندان بزن موسی رو هم خیلی دوس میداشتم.

ولی نمیدونم همه پسند هست یا نه🤔

پاسخ:
قربانت:*
خب پس خوبه خداروشکر چون میخوام کتابش با محتوا و مفید هم باشه
ممنونم عزیزم خیر کثیر ببینی و اعیادت مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی