"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

:)

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

با اینکه سکوت اینجا برام آزار دهنده اس

با اینکه همه جا متروکه است و حیات وبلاگی به زور نفس می‌کشه و همه ترجیح میدن نه بنویسن نه نظر بذارند نه حتی بخونن و منفعل منفعل باشن

با اینکه از نبودن ها و خاطرات اینجا دلم مبگیره

با اینکه همه خسته ان...

با اینکه منم خسته ام و داره سنی ازم میگذره و هنوز به اون درجه از بالغی و توانایی که مد نظرمه نرسیدم و سکوت رو ترجیح میدم

اما اینجا هنوز قشنگیای خودش رو داره

هنوز وقتی از مادیات و پول و ارتباط با آدم هایی که حز دنیا حرف دیگه ای ندارند به اینجا پناه میارم و ستاره های کمی که روشن شده رو باز میکنم و از نور نوشته اش از حس خوبش از حرف پول و دنیا نزدنش از عشقش حالم خوب میشه و دوباره اون حدیثه سادات لوامه  با حدیثه سادات اماره درگیر میشه و ...

یعنی اینجا هنوز قشنگیای خودش رو داره

الحمدلله

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۲
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۵)

۰۳ مهر ۹۹ ، ۰۱:۱۱ یک دختر شیعه

من همیشه میخونمت حدیثه سادات:)

پاسخ:
خیلی لطف میکنی مریم سادات جان کم نویس و خوش ذوق :)

همیشه وقتی خودم کم می نویسم حس می کنم وبها متروکه ‌شدن ولی وقتی شروع به نوشتن می کنم تازه می فهمم کلیی وب خیلی فعال داریم...

وبلاگ هیچوقت متروکه نمیشه، این ما هستیم که کمرنگ و پررنگ بودنش رو توی ذهنمون تعیین می کنیم دخترم:))

 

اما آره راست میگی، اینجا هنوزم خوشگلیهاشو داره:) 

پاسخ:
پس چرا هر وقت پنل رو باز میکنم یه دونه یا دو دونه ستاره فقط روشنه!!!
:)
هوم اینجا برای ما همیشه خوشگل میمونه مادرم:))
۰۳ مهر ۹۹ ، ۰۶:۳۲ پرستوی عاشق

سلام سادات جون

منم چراغاتو میبینم و میام سراغشون...

 

بقیشم همین که اقلیما خانوم گفت🤭

 

پاسخ:
سلام عزیزم
لطف میکنی سادات جان شاعر و لطیف
:)
۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۷:۵۵ آب‌گینه موسوی

حدیثه سادات! 

چه نام زیبایی خانم دکتر! :)

پاسخ:
ممنونم عزیزم لطف داری آبگینه ی مهربونم:)
قابل نداره 🤭
اما شما که قبلا هم اسممو می‌دونستی چرالان گفتی خوشگله؟:)
۰۹ مهر ۹۹ ، ۰۱:۲۹ آب‌گینه موسوی

نمیدونستم! اصلا یادم نبود. :)

پاسخ:
عزییییزم..
آخه چندبار به این اسم خطابم کرده بودی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی