"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

چهل روز بعد

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

حدود۷_۸سالی هست این موقع ها بلادالبکاءهستم...

این موقع ها در حال التماس کردنم و امیدوارانه تا لحظه آخر به خواسته ام اصرار میورزم و صدای رضا نریمانی تو گوشم میپیچه :تو عمر نوکریم فقط همینو فهمیدم و بس تو کل سال بیام حرم تو اربعین یه چیز دیگه اس

یه هیجان وصف ناشدنی یه دنیا اشک تموم نشدنی

یه جورایی حق دارم، حق دارم که دلم بشکنه حق دارم دلم برای خودم کباب بشه که ناکام ازین دنیا برم

که برم و یه اربعینم کربلا نرفته باشم

#اربعین نرفته ها

#دلشکسته ها

#بی لیاقتا

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۱
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۳)

سلام

عزیز دلم... الهی به حق دل شکسته‌ی امثال شما، دوباره حضرت ارباب نظر لطفی کنند و این راه باز بشه!

 

+ اینجور نگو! ما که رفتیم اگر لیاقت نشون می‌دادیم الان به این حال زار نیافتاده بودیم! معلوم نیست‌چه خبطی کردیم که همه محروم شدیم :(

پاسخ:
سلام علیک
گر نگاهی به ما کند زهرا دردهارا دوا کند زهرا
شاه کلید رهایی ازین محرومیت ها به نظرم حضرت مادرند

+:((
۱۷ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۵ پرستوی عاشق

سلام سادات

من هنوز نفهمیدم چی شده 🥺

پاسخ:
سلام عزیزم رفیق مهربونم
بله بایدم نفهمی :)
اربعین رفته ها حال اربعین نرفته هارو که نمی‌فهمن:)
۷-۸سال التماس کنی اربعین قسمتت نشه بعدم که کرونا و... اصلا معلوم نیست سال دیگه هم زنده باشم یا نه!
دلم شکسته :(((

۱۷ مهر ۹۹ ، ۱۹:۰۵ پرستوی عاشق

عزیزم...

الهی قسمتت بشه...

پاسخ:
ممنونم رفیق جان
ان شاالله قسمت هممون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی