"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

ازتون خجالت میکشم

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ب.ظ

بسم رب الزهرا سلام الله علیها

قلب تیره و تارم رو قلبی که قساوت اون رو سخت تر از سنگ کرده رو عرضه میکنم به حضرت مادر(س)

انگار سنگیت قلبم هم نمیتونه رشته ای که بین من و مادر وجود داره رو پاره کنه

آره ازون سادات دعا کمیل و اهل روضه خبری نیست اما قلبش با روضه مادر دچار رقت میشه اشکش جاری میشه دلش برای همه چی تنگ میشه...

دلش حتی برای صدا کردن و حرف زدن با مادر تنگ میشه...

.

.

دلم یه دل سیر مادر میخواد دلم یه روضه پرازآدم که هیچ کس هم من رو نشناسه وزار زار زدن بلند و مادرمادر گفتن و غلط کردم و دوباره آدمم کن و من فقط تو رو دارم و الهی فدای خاک کف پات بشم و بازم منو به دختریت قبول کن میخواد

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی