"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

"عَـــتـیــق"

وحُـبّـی لَـکـَــ شَفیعی اِلَیکـــــــــــ

که عشق آسان نمود اول...

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها بکوب مشغول واکسیناسیون علیه کرونا هستیم.

مسئولیت من از خود زدن واکسن سخت تره!

نظارت،ثبت،حراست،برنامه ریزی،هماهنگی، و...

اما گاهی به علت ازدحام من هم مجبورم به همکارام کمک کنم

میرسم خونه بیهوش میشم بااینکه شرایط فیزیولوژیکم ایجاب میکنه در حال استراحت باشم:)

اما این خستگی هارو بسیار دوست دارم

 

 

عکساهم طبق معمول کجکی:)

+نظرات بی پاسخ رو هم به زودی جواب میدم شرمنده

راستی کلی نظر داشتم برای پستاتون ولی وقت نداشتم خودمم کلی پست داشتم ولی وقت نداشتم، دلمم براتون تنگ شده

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۸
عَتیق الحُسَین

نظرات  (۴)

۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۴ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

سلام سادات. شرایطت چجوریه مگه؟؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
سلام دختر گلم
آبجیتون مامان شده:)))
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۴ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

انقد این سوال مهم بود یادم رفت بگم خدا قوت 😁

پاسخ:
عب نداره گلم به جاش الان انقد استراحت میکنم:))
۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۴ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

مام دلمون تنگ شده...

 

 

 

پاسخ:
فدای مهربونیت عزیزم

سلام عزیزم خدا قوت بهت🥰

پاسخ:
سلام رفیق خوش قلبم ممنونم ازت😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی